„Emka“ inteligentně propojují svět realit a financí
22.02.2018
Regionální ředitelé a zároveň také manželé Joanna a Zdeněk Samkovi se v rozhovoru pro web Business Animals.cz rozpovídali o tom, čím se společnost M&M reality liší od konkurence na trhu. Rozhovor se točil okolo Stormbooku i celkové strategie největšího realitně finančního holdingu v zemi.
Reality a finance jdou nepochybně ruku v ruce. A protože konkurence na trhu je velká, je potřeba být před ní stále o krok napřed. Na základě svých bohatých zkušeností o tom v článku hovoří regionální ředitel M&M reality Zdeněk Samek: „Investovali jsme hodně peněz do nové elektronické platformy, která usnadňuje a hlavně urychluje obchody, jak z pohledu našich lidí, tak i klientů,“ konstatuje. Na mysli má samozřejmě Stormbook. „Je to novinka, kterou jsme vyvinuli pro realitní část holdingu tak, aby makléř měl kompletní přípravu a všechny potřebné informace, které potřebuje na první schůzku s klientem. Výrazně zjednodušuje jakoukoliv administrativu,“ pokračuje Samek s tím, že makléřům odpadá vyplňování papírů, protože vše stačí zadat do Stormbooku a následně stvrdit elektronickým podpisem. Vše je navíc propojené také s financemi, což znamená, že když makléř na prohlídce prezentuje nemovitost, může klientovi hned vše propočítat.
Joanna Samková na slova svého manžela navazuje, když odpovídá na otázku, jak tento model funguje právě v oblasti finančního poradenství.„Velmi často se mi stávalo, že jsem si na základě telefonického rozhovoru s klientem připravila nějakou nabídku, ale na schůzce jsme pak vymysleli úplně jiné financování, jiný způsob řešení. Protože klienti často při osobní schůzce povědí mnohem více, než pouze do telefonu, a člověk se tak ty zásadní informace dozví až na místě. Musela jsem to řešit tak, že jsem si znovu přepočítala veškeré údaje a s klientem se sešla ještě jednou,“ popisuje Samková. Díky Stormbooku prý toto úskalí zcela odpadá a finanční poradce má možnost přímo před klientem vytvořit hned několik nabídek. „Dokonce se mi i stává, že si klient sám zadává do té aplikace informace,“ dodává Samková.
Do inspirativního rozhovoru o propojování světa realit a financí prostřednictvím moderních technologií se zapojují také makléřka a investiční specialistka Naděžda Lážová a hypoteční specialista Pavel Šuchma.
Prodat nemovitost bez realitní kanceláře? Proč ne. Zní to jednoduše – vyfotit, nahrát na portál, přijmout nabídku, podepsat smlouvu. A hlavně: ušetřit na provizi. Jenže realita bývá jiná.
Ve snaze ušetřit na začátku totiž mnoho lidí přijde o statisíce – nebo dokonce o celý byt či dům. Ať už kvůli podvodníkům, špatné smlouvě, neznalosti trhu nebo vlastní důvěřivosti. V tomto článku vám ukážeme, jaká rizika číhají při prodeji svépomocí a proč se vyplatí mít na své straně zkušeného profesionála.