PRAHA, 14. 11. 2017 – Za nejdůvěryhodnější realitní kancelář v Česku označili spotřebitelé společnost M&M reality. Stalo se tak v rámci třetího ročníku ankety o nejdůvěryhodnější značky na trhu pořádané agenturou ATOZ Marketing Services. Slavnostní vyhlášení výsledků se konalo 9. listopadu v kostele sv. Anny v Praze.
„Ocenění nejdůvěryhodnější značka má pro nás velkou váhu, protože se jedná o nezávislé hodnocení zákazníků, kteří nás vybrali ze vzorku deseti největších realitních kanceláří v zemi. Znamená to, že směřování firmy a vedení našich makléřů jde správným směrem,“ říká k tomu ředitel pobočkové sítě – Čechy společnosti M&M reality Pavel Zámečník, který ocenění přebíral.
Na důvěryhodnosti firmy se podle něho projevuje skutečnost, že makléři M&M reality mají více než 98 % kladných referencí a společnost poskytuje komplexní servis, od samotného prodeje či pronájmu, přes zajištění financování, veškerého pojištění, ale třeba i rekonstrukce či převodu energií. Ke spokojenosti klientů, kteří M&M reality následně doporučují dále, přispívá také zavedení nejnovějších technologií v podobě aplikace pro tablety Moderní makléř. Díky ní lze všechny úkony spojené s prodejem, pronájmem či financováním nemovitosti vyřešit z jednoho místa a během několika minut a z pohledu klienta naprosto přehledně, srozumitelně a profesionálně.
„Neusínáme ale na vavřínech, naše makléře neustále vzděláváme a posouváme dopředu nejen je, ale i kvalitu zázemí pro jejich práci. Jsme moderní společnost, která jde neustále kupředu ve všech našich divizích,“ dodává Pavel Zámečník.
Do průzkumu, na kterém spolupracuje agentura STEM/MARK, se zapojilo 4 000 českých spotřebitelů. Kategorie realitních kanceláří byla letos zařazena poprvé.
Fotogalerii ze slavnostního Galavečera a předání ocenění najdetena našem Flickru
Kontakt pro novináře:
Renata Lichtenegerová PR manažerka pro komunikaci s médii GSM: +420 739 523 465 e-mail: rlichtenegerova@mmreality.cz
Prodat nemovitost bez realitní kanceláře? Proč ne. Zní to jednoduše – vyfotit, nahrát na portál, přijmout nabídku, podepsat smlouvu. A hlavně: ušetřit na provizi. Jenže realita bývá jiná.
Ve snaze ušetřit na začátku totiž mnoho lidí přijde o statisíce – nebo dokonce o celý byt či dům. Ať už kvůli podvodníkům, špatné smlouvě, neznalosti trhu nebo vlastní důvěřivosti. V tomto článku vám ukážeme, jaká rizika číhají při prodeji svépomocí a proč se vyplatí mít na své straně zkušeného profesionála.