PRAHA, 12. 11. 2018 – Společnost M&M Reality obhájila prvenství mezi realitními kancelářemi v anketě Nejdůvěryhodnější značka, kterou pořádá agentura ATOZ Marketing Services. Jedná se o celonárodní průzkum, v jehož rámci 4 tisíce českých spotřebitelů hodnotí důvěryhodnost značek. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhlo na galavečeru v kostele sv. Anny v Praze 8. listopadu.
Za nejdůvěryhodnější realitní kancelář v Česku označili spotřebitelé společnost M&M Reality už podruhé v řadě. „Ocenění Nejdůvěryhodnější značka je prestižní záležitostí. Jedná se o hodnocení přímo od zákazníků, proto má pro nás velikou váhu. O to víc, že se nám podařilo prvenství obhájit,“ říká majitel holdingu M&M Reality Petr Morcinek.
Společnost M&M Reality je největší realitní kanceláří v zemi a jen za loňský rok prodala 24 tisíc nemovitostí v hodnotě 32,7 miliardy korun. Pracuje pro ni přes 2 500 makléřů, kteří mají od svých klientů více než 98 % kladných referencí.
Firma poskytuje komplexní servis od samotného prodeje či pronájmu, přes zajištění financování, veškerého pojištění, ale třeba i rekonstrukce movitosti či převodu energií. Zaměstnanci společnosti M&M Reality pracují s přelomovou aplikací pro tablety Moderní makléř, která jim umožňuje všechny úkony spojené s prodejem, pronájmem či financováním nemovitosti vyřešit z jednoho místa a během několika minut a z pohledu klienta naprosto přehledně, srozumitelně a profesionálně.
Důvěryhodné značky jsou jediným marketingovým programem na českém trhu, který monitoruje a oceňuje značky, ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru. Výzkumnou agenturou, která letos anketu mezi 4 tisíci spotřebiteli prováděla, byla společnost Nielsen. Letošní ročník průzkumu byl celkově už čtvrtým, ovšem kategorie realitních kanceláří byla zařazena až vloni, kdy tedy rovněž zvítězila společnost M&M Reality.
Kontakt pro novináře: Renata Lichtenegerová PR manažerka pro komunikaci s médii GSM: +420 739 523 465 e-mail: rlichtenegerova@mmreality.cz
Prodat nemovitost bez realitní kanceláře? Proč ne. Zní to jednoduše – vyfotit, nahrát na portál, přijmout nabídku, podepsat smlouvu. A hlavně: ušetřit na provizi. Jenže realita bývá jiná.
Ve snaze ušetřit na začátku totiž mnoho lidí přijde o statisíce – nebo dokonce o celý byt či dům. Ať už kvůli podvodníkům, špatné smlouvě, neznalosti trhu nebo vlastní důvěřivosti. V tomto článku vám ukážeme, jaká rizika číhají při prodeji svépomocí a proč se vyplatí mít na své straně zkušeného profesionála.